2009年7月27日 星期一

Greep / Radiohead電台司令

Greep / Radiohead電台司令

When you were here before 當妳出現在這裡時
Couldn't look you in the eyes 我眼睛無法直視著妳
You're just like an angle 妳就像個天使
Your skin makes me cry 妳的臉龐讓我想哭泣
You float like a feather 妳就像那輕飄飄的羽毛
In a beautiful world 在這個美麗的世界
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同
So fucking special 妳是如此的與眾不同
But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹麻
I don't belong here 我並不屬於這裡
She's running out again run 妳又再次遠離我離開
She's running out 妳又再次遠離我
Rung rung run run 妳離開了 離開 離開 離開
She run 離開了
Whatever makes you happy 無法讓妳得到任何快樂
Whatever you want 無法讓妳得到妳想要的
You'er so fucking special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同
But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹麻

I don't belong here 我並不屬於這裡
I don't belong here 我並不屬於這裡
I don't belong here 我並不屬於這裡

20090627 超級偶像 6.杜俊瑋:Creep


20070706 超級星光大道 林宥嘉--Creep


原唱 Creep - Radiohead



When you were here before 當妳出現在這裡時
Couldn't look you in the eye 我眼睛無法直視著妳
You're just like an angel 妳宛若天使
Your skin makes me cry 容貌使我啜泣
You float like a feather 妳像那羽毛漂浮於
In a beautiful world 在這個美麗世界
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同
You're so very special 妳是如此的與眾不同

But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹麻
I don't belong here 我並不屬於這裡

I don't care if it hurts 我不在乎是否會受傷
I want to have control 我希望能控制自己
I want a perfect body 我期盼有個完美的身體
I want a perfect soul 我期盼有個完美的靈魂
I want you to notice 我希望妳能注意到我
When I'm not around 當我不在你的週圍
You're so very special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同

She's running out again run 妳又再次遠離我離開
She's running out 妳又再次遠離我
Rung rung run run 妳離開了 離開 離開 離開

Whatever makes you happy 如何讓妳得到任何快樂
Whatever you want 什麼是你想要的
You're so fucking special 妳是如此的與眾不同
I wish I was special 我希望我也是如此與眾不同
But I'm a creep 但我只是個怪物
I'm a weirdo 我是個怪人
What the hell am I doing here 我到底在這裡幹麻
I don't belong here 我並不屬於這裡
I don't belong here 我並不屬於這裡


參考資料:
音樂_翻唱最愛Radiohead-Creep
電台司令Radiohead《精選The Best Of》中文官網

沒有留言:

一個小故事讓我們明白資金流通的意義

“又是炎熱小鎮慵懶的一天。太陽高掛,街道無人,每個人都債台高築,靠信用度日。這時,從外地來了一位有錢的旅客,他進了一家旅館,拿出一張1000 元鈔票放在櫃檯,說想先看看房間,挑一間合適的過夜,就在此人上樓的時候---- 店主抓了這張1000 元鈔,跑到隔壁屠戶那裡支付了他欠的肉錢...